Guests can now reply in ALL forum topics (No registration required!) ×
Guests can now reply in ALL forum topics (No registration required!)
In the Name of God بسم الله
Sign in to follow this  
Janaat

Lahore lahore aye

Any ideas, experiences?

i guess you can get an internship with some bank,they won't pay much jess around 1500 or 2k...or maybe wwf(if you hav that in khi) they also offer students jobs.

yaar yeh batao keh agar yehan (America ) say parh kar agar main wapis karachi ja kar mostaqil job karna chahoon to konsi field behter ho gi, bcoz aab faislay ka waqt aa gaya hay keh mujhay konsi field choose karni hay. aur main pakistan kay baghair naheen reh sakta, So far wht i ve in my mind is PHARMACY, but i dunno wht's its scope/value in pak.

kia MBA ya Accounting ki jobs ziada hain ya Pharmacy etc ki?

waisay to app america sey kuch bhee perh ker aa jayeen,people after looking at the american stamp fall at your feet... :!!!: .waisy seriously MBA n acc are good fields.

Join the army. Maybe you'll get to be a general and get a go at staging a coup . . .

hahah....my teacher was also suggesting the same thing....she said that the easiest way to become the president of pakistan is to join the army... :lol: .

I want to study economics in Pakistan for purely academic reasons with specific focus on Pakistan's economy.

well,for academic reasons you'll be really better of staying far off from pu unless you hav all other options closed

Edited by farwa

my teacher was also suggesting the same thing....she said that the easiest way to become the president of pakistan is to join the army... :lol: .

Omg :lol: Too bad pakistan doesn't have a democracy

Edited by Janaat

(salam)

But i v e seen tht in USA there r a lot of jobs in accounting but people( at least my relatives) do not prefer accounting and some have switched their profession to something else coz they say that accounting is too boring and dry.

PPeer, my interest in doing Masters, would not be for career purposes, for which I will be doing my CFA Inshallah.

Oh ok, cool. G'Luck for that.

Waisey you sound like a studious fellow, to agar degreeian jama karnay ka shoq hay to go for CPA. That's what my brother did. Pakistan me sirf 2 exams denay hongay after that, I believe, and they will certify you as their local CA.

LOL, anyways, goodluck!!

lol, why don't you just enjoy ur time wid ur cousins while u visit Pakistan, instead of getting a job.

Well my dads trying to convince me to go to King Edward but I would rather go to Univertisy of british columbia. But you can get into a gud uni/college in Pakistan as foreign student, however you have to pay twice da fee compared to da other students. Also your grade 12 marks need to be pretty high, in the 90's for sure. Also I think you need to go to Pakistan and give an interview. I have no idea, but I'll find out in the summer when I go to Lahore.

That's what I have been doing thus far, but this time I wanna work...

Oh and I dont worry about that, I am a Pakistani national. ;)

i guess you can get an internship with some bank,they won't pay much jess around 1500 or 2k...or maybe wwf(if you hav that in khi) they also offer students jobs.

Hmm.. thanks!!

And I dont care much about money for this, else I'd better stay here and work at Timmey's (coffee shop) :D

^ i actually had 2 offers for internship, but now I am having second thoughts about that. I talked to some friends back in Pakistan, and they told me that internship really serves no purpose, and you should ask for a proper job....thats what I would suggest you aswell...

but i maybe starting something of my own instead

(salam)

Lahore lahore aye, lahore lahore aye, jine lahore nai wekhya, o jamya hi nai :D Mere ilawa kis ko Lahore ki bohat yaad ati hai. Aur Lahore ke kon se baat app bohut miss karte hain. Mujhe lahori khana bohut yaad ata hai. :!!!:

Lahore kee sabb say khaas baat uss kaa unique kirdaar hai. Lahore dil waaloun kaa sheher hai. Mayn nay bohat arsah pehlay, yahaan hee kuchch chotay chotay qissay Lahoryoun kee dildaaree baaray arz kiye thay. Waqt saath naheen day rahaa warnaa dohraa daytaa yaa link daal daytaa.

Abb bhee, puraanay sheher say baahar, jo baagh saaray shehr kay gird ghoomtaa hai, wahaan Lahore kay makhsoos mizaaj kee kuchch jhalyaan daikhee jaa sakktee hain . . .

Lahore itnee khas jagha nahi kay isee itna yaad kiya jiyee ^_^

Pata naheen kyaa keh rahay ho bhaee . . . apni janam bhoomee ko koyee kyuon naa yaad karay gaa, taa aankeh apni paidaaesh peh sharmsaar naaho . . .

(salam)

sirf lahorion kay leay hi lahore lahore hay :P

aur insan ko khanay kay liay zinda naheen rehna chahiay balkay zinda rehnay kay liay khana chahiay

i think most of the lahoriay do the reverse :P

Zaahir hai . . . sirf jannat waaloun kay liye jannat, jannat ho gee . . .

What a jump..lums n PU... .I think you shud keep PU on the lowest priority...lums,iba,szabist n lse are quite better than it as they hav more market value

khair PU bhi kuch kam nh

\aaj kal tu GC sey bhi mBA ho rha hai

waisay i will opt for IBA

any buddy has experience of test for BBA for IBA

if yes plz tell me

Here are some tips:

1) Vocabulory strong honi chahiye, bohot strong.

2) General Knowledge honi chahiye (Pakistan ka Commerce Minister kon hay, Budget kitnay ka tha last, and such)

3) Maths ki tayari karo. Quick Maths.

4) IQ ki aik do books lo aur practise karo (3 pictures in a series, what should be the 4th one)

SAT ki tayari karo, kiunke exam ka pattern usi ke jesa hay.

I had my stuff, which I could have given you but I am not in Pakistan and I think raddi walay ko dey dia hoga..

Here are some tips:

1) Vocabulory strong honi chahiye, bohot strong.

2) General Knowledge honi chahiye (Pakistan ka Commerce Minister kon hay, Budget kitnay ka tha last, and such)

3) Maths ki tayari karo. Quick Maths.

4) IQ ki aik do books lo aur practise karo (3 pictures in a series, what should be the 4th one)

SAT ki tayari karo, kiunke exam ka pattern usi ke jesa hay.

I had my stuff, which I could have given you but I am not in Pakistan and I think raddi walay ko dey dia hoga..

Mujhe yeh nahen samajh aati, in cheesun ka BBA ki eligibility say kiya taluk hay.

[(bismillah)

(salam)

Mujhe yeh nahen samajh aati, in cheesun ka BBA ki eligibility say kiya taluk hay.

Bhaee Pakistan mein aisey hee hotaa hai

CSS [Central Superior Services] kay emtehaan kay kuchch sawaal

* Zifaf kay waqt Umm ul Mumineen Ayesha Siddiqua RA kee umr kyaa thee?

* Nooh (as) kay naafarmaan kay baitay kaa naam kya thaa?

* Ashaab-e-Kahf kaa kutta kyaa khaata thaa?

* Shaqq ul Sadr kaa waqeah kis sann mein runumaa huwaa?

* Imam Raazi nay kitnee ahadeth naaqia gardaaneen

* Imam Abu Hanifa kay asbab-e-maut kyaa thay?

* Hazrat Uthmaan-e-Ghani RA kou Zul noor'eyn kyoun kahaa jaata hai?

* Math navi Mawlanaa Room ka masannaf kaun hai? [jee haan!]

* Jaabi-ibne-Khayyan kee wajeh shohrat kyaa hai?

* Abul Fazl kaun thaa?

Hore dassaan???

^LOL. Actually jo examples Rawshni aapa (? just feel like saying it :lol: ) nay dee hain, woh Karachi University ke BBA aptitude test per sadiq aati hain.

Wahan ke General Knowledge section me pocha tha mujhse ke chohtha (4th) Kalma kia hay aur Namaz-e-Isteghasa kab parhee jatee hay!

Jahan tak IBA ki baat hay to I think kafi fair test hota hay (though ke kafi mushkil hota hay).

English vocabulary, grammar, sentence contruction (in sabka test hota hay) aapki strong honi chahiye. I mean you're studying business, management, dealing.. yeh sab to count karta hay.. balke bohot count karta hay.. synonyms, antonyms falto ki chezein lagti hay (iska bhi test hota hay!) laiken issey kafi farq parta hay... As a manager, marketer, negotiator, you need to be knowing exactly what words to use, and how to manipulate them..

General knowledge bhi ofcourse aapki honi chahiyee.. aap Pakistan me commerce/economics jo bhi parh rahay hain to itna to interest hona chahiye ke apne mulk me economy ka kia haal hay, minister kon hay, Inflation kitni hay (B) )

Aur IQ bhi I think count karta hay.. they need their graduates to be the smartest people around :unsure:

Edited by Peer

English vocabulary, grammar, sentence contruction (in sabka test hota hay) aapki strong honi chahiye. I mean you're studying business, management, dealing.. yeh sab to count karta hay.. balke bohot count karta hay.. synonyms, antonyms falto ki chezein lagti hay (iska bhi test hota hay!) laiken issey kafi farq parta hay... As a manager, marketer, negotiator, you need to be knowing exactly what words to use, and how to manipulate them..

General knowledge bhi ofcourse aapki honi chahiyee.. aap Pakistan me commerce/economics jo bhi parh rahay hain to itna to interest hona chahiye ke apne mulk me economy ka kia haal hay, minister kon hay, Inflation kitni hay (<-- yeh question aya tha mera... btw I aced the General Knowledge section B) )

Brother, yeh sab to Insaan degree kay dauraan bhi seekh sakta hay. Infact seekhta hi tab hay, yaa phir jab practical field main ghusta hay, tab seekhta hay.

Reh gayee english ki baat to zahir hay, jis govt. school say perhay huwe student nay FSC main sirf summaries rattti hun, us ka kiya kasur. Nizam darust nahen kertay, aur saza students ko ...?

Bro, main samajhta hun, yeh sari chaker baaziyan hain. Zahir hay ager itnay saray students nay bachelors main daakhla lay liya to do/teen saal baad un ki employment puuri kon keray ga ? They need to fail people; they have to fail them. Its a revenue machine & it keeps the unemployment graph, somewhat, under control.

Fi-AManillah

Edited by inshaAllah

I think you should take IBA as a separate entity. Their ultimate goal seem to remain at the top, and for that they want the best students and that's what they want to attain by having the kind of tests that they have.

Unko yeh fikr nahi ke bachay nay government school say parha hay ya private school say, they just need the guys who will have better chances of doing good in the business world.

(bismillah)

(salam)

^LOL. Actually jo examples Rawshni aapa (? just feel like saying it :lol: ) nay dee hain, woh Karachi University ke BBA aptitude test per sadiq aati hain.

. . .

Aur IQ bhi I think count karta hay.. they need their graduates to be the smartest people around :unsure:

I think you should take IBA as a separate entity. Their ultimate goal seem to remain at the top, and for that they want the best students and that's what they want to attain by having the kind of tests that they have.

Unko yeh fikr nahi ke bachay nay government school say parha hay ya private school say, they just need the guys who will have better chances of doing good in the business world.

Aapa kaho, bajjo kaho yaa jo bhee dil chaahay . . .hamein achcha hee lagay gaa, waisey daftar mein sabb mujhay bajjo kehtay hain . . . [siddiqua Aapa hain]

Mayray daftar say eik bachchee IBA kay test mein gayee thee, waapis aaye tou angaaray chabaa rahee thee, poocha kyaa huwa bachchay, bolee . . .

"Aaj kay Jang kee headline kyaa thee?"

Mayn nay kahaa pata nahen, mayn tou Jang naheen daikhtee . . .

Kehnay lagee mayn nee bhe yehee kahaa thaa, aur unhoun nay kahaa keh

"Aap mulk ka sabb say baraa akhbaar naheen parhrhteen, aap MBA kyaa karein gee?"

Baqaaul uss kay woh theek thaak sunaa kay ayee thee . . . aur fact: She was accepted for an advanced MBA prgram by Harvard School of Business that very year, with a whopping scholarship.

Pakistan mein naukriyoun kee khaatir tumm logoun nay MBA waghairah karrnay hain tou LUMS, SZABIST, IBA, GIK, in that order achchay hain . . .

Mayree company kaa [well, we aren't mainstream business, we deal with a very specialized niche] tajrubah MBAs kay saath bohat kharaab hai . . . not only Paki MBAs, but MBAs from anywhere

Edited by Rawshni

^lol, haan IBA ke interviews ki kahanian bohot suni hain. Aur suna hay ke woh larkio ke against discriminate bhi karte hain, pata nahi kitna such hay.

Mujhe to bas test ka he ittefaq hay, kiunke mera adm BCS me hua tha, BBA me nahi, aur mujhe BCS nahi karna tha is liye bas test tak he raha.

laiken khair aisey mishaps to hotay hain.. ab Bush ko bhi University of Houston (jo ke aik nihayat average si university hay) nay reject kardia tha , laiken Harvard (or was it Yale?) nay accept karlia.

waisey SZABIST better than IBA? It's muchhh easier to get into ezabist than IBA or CBM though :unsure:

^lol, haan IBA ke interviews ki kahanian bohot suni hain. Aur suna hay ke woh larkio ke against discriminate bhi karte hain, pata nahi kitna such hay.

Mujhe to bas test ka he ittefaq hay, kiunke mera adm BCS me hua tha, BBA me nahi, aur mujhe BCS nahi karna tha is liye bas test tak he raha.

laiken khair aisey mishaps to hotay hain.. ab Bush ko bhi University of Houston (jo ke aik nihayat average si university hay) nay reject kardia tha , laiken Harvard (or was it Yale?) nay accept karlia.

waisey SZABIST better than IBA? It's muchhh easier to get into ezabist than IBA or CBM though :unsure:

SZABIST mein daakhlaa iss liye aasaan hai keh androon-e-mulk iss ke qadr naheen hai . . . halaankeh they have damn good programmes and rave reviews from independent evaluators

Shayad tassawwar yeh hai keh piplyoun kee hai iss liye manhoos hee ho gee

IBA kabhee shayad achcha rahaa ho, apna tajrubah is kay product kay saath nihayat khraab rahaa hai . . . personally tou waasteh kamm hee rahaa, laikin Wahaab kou campus mein suna, TV peh suna, parrlay darjay kaa naam'aaquool aadme thaa aur hai

Uss kay b'aad bhee koee positive changes ayee naheen hain

Lahore waalay Syed khaasay dynamic niklay hain LUMS kay muaamlay mein . . . waisey sheher kay footpathoun aur naak ragarr kay oopar aanay say behter koee institution hai naheen

Wallahu m'uayyed

IBA kabhee shayad achcha rahaa ho, apna tajrubah is kay product kay saath nihayat khraab rahaa hai . . . personally tou waasteh kamm hee rahaa, laikin Wahaab kou campus mein suna, TV peh suna, parrlay darjay kaa naam'aaquool aadme thaa aur hai

(bismillah)

(salam)

Apne shehr se mutalliq samajh k thread ka saarwaan page khola tau apne IBA pe tabarra hota nazar aaya.

1955 ka established IBA, 1988 kay LUMS se mukhtalif league mein he. Wahaab se arsa hua IBA ko chutkaara mil chuka, aur Allah ka shukr he k Babar Ali sahab k LUMS ki tarah IBA kabhi bhi Deobandi faculty k nargey mein naheen aaya.

^Haan reviews to achay atay hain SZABIST kay.

lol@piplyoun :D

LUMS private hay govt funded?

Aur Wahab lol ajeeb tareeqay say bolte thay :D .. aik dafa JFK (NYC) say Pakistan atay hoee unki begum sath thee. Typical traditional women in ghara and that fabric purse jisme say har thori deir baad chalia nikal kar mu me dalti thein :D

aur in nayee Dr. Danishmand (?) ko kabhi dekha/suna nahi

LUMS hey tau private lekin iss k trustees ka govt. mein influence boht he. USAID is k alaawa milti hey, jo IBA ko bhi shayad dobara milna shuru ho gai he.

^Haan reviews to achay atay hain SZABIST kay.

lol@piplyoun :D

LUMS private hay govt funded?

Aur Wahab lol ajeeb tareeqay say bolte thay :D .. aik dafa JFK (NYC) say Pakistan atay hoee unki begum sath thee. Typical traditional women in ghara and that fabric purse jisme say har thori deir baad chalia nikal kar mu me dalti thein :D

aur in nayee Dr. Danishmand (?) ko kabhi dekha/suna nahi

LUMS kou shuru mein zameen government of pujab nay dee thee, funds Syedoun kay aur unn kay business colleagues kee hee mehnat thay, waisey tou fees bhee khobb thoke kay laytay hain . . .

Wahab boltay tou hazeemat zadeh gramophone record kee tareh thay . . . aur guftugu kaa content jo hotaa thaa ... mujahy ShiaChat say ban naheen honaa kyaapa hotaa thaa

(bismillah)

(salam)

Maratab Ali ki aulaad. Hein Ferozpur k. Hijrat kar k Lahore aa gaye they

Iss family ke bunyaad rakhee thee Ehsn wazir Ali nay . . . Ambalah aur Ferozepur chaaunyoun mein inn kay paas militray kee CSD kay thaykay hotay thay . . .

Sir Maratib Ali Ehsan Ali kay baitay thay . . . Packages, IGI, Treet Corp, Wazir Ali Industries, Zulfiqar Ali Industries, Nestle Pakistan, Tetrapak waghaira inn kay major business hain . . . business tou phailaanay aur tarraqee daynay mein Maratib Ali aur Wajid Ali kaa haath hai. . .

Aaj kall Asad Ali aur Babar Ali daikh rahay hain kaam kou, aur as usual batwaara ho chukaa hai

Inn kaa androon sheher bazaar hakimaan mein faqirkhaaneh kay paas imaambaraj bhee hai hai, jahaan moharram kaa pehlaa ashreh barray thaath say kiya jaata hai, toup qism kay 'aalim parrhaatay hain

^Oh acha. Haan Maratib Ali ka naam kuch suna hua laga tha jab Abuzar nay likha tha.

Pakistan kee san'atee tijaratee tarraqee mein inn logoun kaa kaafee hissa hai . . . 22 khaandanoun mein say thay

^

Kyaa zikr kiyaa Lahore kaa siawaey iss khwahish keh zikr ho jaaye

Waisey aapas dee gall ay, changaa keeta ay murdeh zindeh karr ditta ay :P

Guest Shia by nature

Note from Mod:- Warned & suspended for three days. Enjoy!

Edited by The Patri0t

Guest Shia by nature

(bismillah) (salam)

^^

Kya haal hain Jibran Siraiki?? Kiddan?

Ma Salam

SBN

(bismillah) (salam)

^^

Kya haal hain Jibran Siraiki?? Kiddan?

Ma Salam

SBN

MaiN theek Bhai sahab, aap kahiye. . .

and this :kiddan: is for Punjabis, specially Indian Sikhs and Pakistani Layel puris (Faisalabad)

To a Seraiki, say either of two..

:Kintay: for Multanis and :Keday: for south Seraikistanis. . .the south of Bahawalpur State. . .

Hope that helped :P

Edited by Jibran Haider