Jump to content
jannahismygoal

Looking for an Arabic Translator!

Recommended Posts

On 6/21/2016 at 1:24 AM, jannahismygoal said:

Bismillah,

Salaam brother @gerashi_mp. Very sorry to bother you again, but whenever you find the time (no pressure, if you cannot)

this is a next must-translate! InshaAllah. So beautiful :cry:

 

Walaykom Assalam! Sorry I have not been on shiachat for a long time, I just saw your post today.

Inshallah I will try to translate it.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, gerashi_mp said:

Walaykom Assalam! Sorry I have not been on shiachat for a long time, I just saw your post today.

Inshallah I will try to translate it.

 

Enshallah and try to translate ayatullah fateminia lectures too pls. Such a great man. PEOPLE WHO'S ASKING WHO'S AYATULLAH FATEMINIA, HES THE GOLDEN KEY FOR YOUR ENTIRE QUESTION.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Haimi Subhanallah I have been thinking about doing so but now you have encouraged me. I will try my best Inshallah. Thank you dear Haimi.

Ayatullah Fateminiya .. what can I say about him .. such a humble, knowledgable, lovely scholar. His words touches the heart. May Allah protect him.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ain't that good in english translation imo.

We've some good brothers and sisters in this forum who can do that nuch better than me. But! Ayatullah fatemina worda are for advanced shia ppl! Highly believed and skilled believer.

Otherwise ppl gonna leave the shia religion if they has not have a true believe (Yaghin,Iman, scientific knowledge of shia elm)

Edited by Haimi

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Haimi said:

Ain't that good in english translation imo.

We've some good brothers and sisters in this forum who can do that nuch better than me. But! Ayatullah fatemina worda are for advanced shia ppl! Highly believed and skilled believer.

Otherwise ppl gonna leave the shia religion if they has not have a true believe (Yaghin,Iman, scientific knowledge of shia elm)

I know what you mean.

As for the translation, at least tell me how to translate (avam bazi) lol

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now


×