Sign in to follow this  
Followers 0
~RuQaYaH~

How Will You Look In 20 Years Time?

27 posts in this topic

(salam)

I came across this cool website so thought others might wanna check it out:

www.in20years.com

If you're curious to see how you will look in 20 or 30 years time, give it a try. I don't really believe it's accurate (could be for some but I don't think it's accurate for everyone), but good fun nevertheless!

Let us know what you think of how you'll supposedly look in 20 years.....

wasalaam

Edited by ~RuQaYaH~

Share this post


Link to post
Share on other sites

lol i look scary.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha i look younger :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check out Barbie

oldbabrie.png

:unsure:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check out Barbie

oldbabrie.png

:unsure:

Haha lool

Lol, this thing is [Edited out]

I put my little 7 year old cousins picture and in 20 years time he'll apparently look like he's 50 :squeez:

Edited by ~RuQaYaH~
Please refrain from using profanity

Share this post


Link to post
Share on other sites

LOL! I don't like that bad! but wait in 20yrs I'll be in my 40s OMG I wonder if I'll look good when I'm 70!!!!!! :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

(salam)

This is a depressing site.

They probably use the same technology as the one they use on missing person.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I don't think the site is capable of predicting the following, which is my own estimate due to a high probability keeping in mind the current events of recent times and where our world is headed with a remarkable acceleration.

15pm564220.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

hahaha i look younger :P

:huh: How does that work....lol

Check out Barbie

oldbabrie.png

:unsure:

haha, that looks about right

Haha lool

Lol, this thing is [Edited out]

I put my little 7 year old cousins picture and in 20 years time he'll apparently look like he's 50 :squeez:

Haha yeah, mine looks more like how I'll look in 30-40 years, not 20 years. Plus I think I'll age pretty gracefully seeing as I don't smoke/do drugs, eat pretty healthy, stay active etc....rendering it even more inaccurate.....and my mum has aged very nicely so I'm hoping my genes will allow me to follow in her footsteps.

LOL! I don't like that bad! but wait in 20yrs I'll be in my 40s OMG I wonder if I'll look good when I'm 70!!!!!! :P

There's also an option for how you'll look in 30 years!

(salam)

This is a depressing site.

Indeed :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lol why is it so depressing?

And... sorry I keep forgetting that such words are not allowed even if they contain a * :blush:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I look like Imam Khomeini's (as) stunt double. This website is awesome.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apparently, I'll still be wearing same sunglasses after 20 years.

That's because in 20 years, you'll still be fly son.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Loool :D

This website is funny :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

i look like a man hahaha i look so scary i look 70 rather then 39 LOL

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bismillah)

(salam)

post-43343-12754450436007_thumb.png

wallah it is a depressing site!!. Look at what i look like, The small picture is what i curruntly look like and .................................

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ LOOL! u just look a bit fatter, darker, and with few wrinkles! lool..not that depressing!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmmmmm...interesting....

its a simple trick of the photoshop simplified with basic changes but very interesting..

tried it out and the results were .........................angel.gif

huh.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

^ LOOL! u just look a bit fatter, darker, and with few wrinkles! lool..not that depressing!!

(bismillah)

(salam)

Lol, Thank you for being very positive, A3ootho billah. But, since plastic surgeries are there, i'm sure i would look like brad pit the arabic version in 20 years (i just need to save money beginning today) :P

Edited by youssefnayef

Share this post


Link to post
Share on other sites

(bismillah)

(salam)

Interesting site. Obviously no one knows how they would exactly look like in the future, but its great fun nonetheless ^_^

Ah I rather wait.

^ Lol, me too!

Apparently, I'll still be wearing same sunglasses after 20 years.

^Your comment cracked me up!! :lol:

Feamanillah~

Share this post


Link to post
Share on other sites

i look witness the fitness B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

A few wrinkles in the face would change anyones appearance.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I dint try it......there is a same apps on Iphone......i did try it there..... ^_^ not worth it !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.